مهم بهترين مارک شيرآلات ايراني
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سرپوش شیرآلات
پوشش دهانه در بدنه ، کاپوت است و دومین مرز مهم بهترين مارک شيرآلات ايراني شیر فشار است. مانند بدنه سوپاپ ها ، سرپوش در بسیاری از طرح ها و مدل های موجود است.

کلاه ایمنی به عنوان روکش بدنه شیر عمل می کند ، از همان ماده بدنه ریخته می شود یا جعل می شود. معمولاً بوسیله اتصال رزوه ای ، پیچ و مهره ای یا جوش داده شده به بدنه متصل می شود. در هنگام ساخت شیر ​​، اجزای داخلی ، مانند ساقه ، دیسک و غیره ، درون بدنه قرار می گیرند و سپس درپوش سرپوش متصل می شود تا تمام قسمت ها را درون خود نگه دارد.

در همه موارد ، اتصال سرپوش به بدنه مرز فشار تلقی می شود. این به این معنی است که اتصال یا پیچ و مهره های جوشکاری که کلاه محافظ را به بدنه متصل می کند ، قطعاتی با فشار هستند. سرپوش شیرآلات ، اگرچه برای بیشتر شیرآلات یک ضرورت است ، اما جای نگرانی است. بنت ها می توانند ساخت شیرآلات را پیچیده کنند ، اندازه شیر را افزایش دهند ، بخشی قابل توجه از هزینه شیر را نشان دهند و منبعی برای نشت احتمالی باشند.

اصلاح شیر
قطعات داخلی شیر قابل تعویض و قابل تعویض که با محیط جریان تماس پیدا می کنند در مجموع به عنوان Valve TRIM نامیده می شوند. این قطعات شامل صندلی (های) سوپاپ ، دیسک ، غدد ، فاصله دهنده ها ، راهنماها ، بوش ها و فنرهای داخلی است. بدنه سوپاپ ، سرپوش ، بسته بندی و غیره که با محیط جریان تماس پیدا می کنند تر و تمیز سوپاپ محسوب نمی شوند.

عملکرد تر و تمیز یک سوپاپ توسط رابط دیسک و صندلی و رابطه موقعیت دیسک با صندلی تعیین می شود. به دلیل اصلاح ، حرکت های اساسی و کنترل جریان امکان پذیر است. در طرح های اصلاح چرخشی چرخشی ، دیسک از کنار صندلی می لغزد تا تغییری در دهانه جریان ایجاد کند. در طرح های اصلاح حرکت خطی ، دیسک عموداً از صندلی بلند می شود به طوری که یک روزنه حلقوی ظاهر می شود.

قطعات ترمز شیر ممکن است به دلیل خصوصیات مختلفی که برای مقاومت در برابر نیروها و شرایط مختلف لازم است ، از مواد مختلف ساخته شود. غده ها و غده های بسته بندی نیرو و شرایط مشابه دیسک و صندلی (های) شیر را تجربه نمی کنند.

خصوصیات متوسط ​​جریان ، ترکیب شیمیایی ، فشار ، دما ، سرعت جریان ، سرعت و گرانروی برخی از موارد مهم در انتخاب مواد اصلاح مناسب است. مواد تر و تمیز ممکن است همان مواد بدنه یا کلاهک سوپاپ باشد.

اصلاح شماره API 600 Valve

 

https://digitaps.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%B1%DB%8C/

 




:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir